Navigation

Debatemner

Besøgende

· Gæster online: 1

· Brugere online: 0

· Antal brugere: 86
· Nyeste bruger: Per Madsen

Log ind

Brugernavn

Kodeord

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Se indlæg

Udskriv debat
Vintertræf 2013
Flemming
Hej

Så er datoen for vores Vintertræf reserveret.

Træffet afholdes d. 22. til d. 24. februar på Strandgården i Hou i Nordjylland (postnr. 9370)

Ulrik vil du skrive det i træf kalenderen?

Nærmere detaljer følger senere.

6-Cylinder hilsen
Hanne og Flemming

Niels P
DET VAR SØRME HELDIGT,Wink AT DET LIGE VAR DEN WEEKEND SOM
lONE HAR FRIGrin SÅ VI KOMMER SELVFØLGELIG BEGGE TO FRA LØVEPfft

Ulrik
Æv så var vi ikke de første der meldte os til, jeg skulle jo lige lave kalenderen førstWink
Vi kommer også.

Vi glæder os til træffetWink

Jeg glæder mig spec. til en tur med Hanne & Flemming, i ved hvad jeg menerGrin
Ulrik
Wink Angry

Ivan
Tre gange øv. Skal såmænd arbejde den weekend ( Igen-Igen ) Og der er ikke flere feriedage tilbage.
Suk, så den her gang vil vi ikke ha skylden for det svigtende ølsalgAngry
SIXhilsen: IvanSmileCoolGrin

Torben
Skal lige have søgt et par fridage, vender frygteligt tilbageWink
En rigtig sekser er en RÆKKESEKSER
Torben

www.østsjællandsmotorcykler.dk
Ivan
Jeg skal arbejde fra 06 til 15, så vi kigger op lørdag sidst på eftermiddagen. Smile

Flemming
Godt Ivan du kan da heller ikke blive ved med at give din arbejdsgiver skylden, bare fordi du ikke vil være sammen med os.Wink
Torben så må du også lige banke DSB på plads, og få plads i din kalender.Angry
Og til jeres glædelige overraskelse, så har alle de 9 først tilmeldte vundet en tur med Hanne og mig (kasseren og husbond er tilmeldt via mail og du er også talt med Torben), så det er ikke kun Ulrik, der skal have fornøjelse af vinterens glæderGrin

6-Cylinder hilsen
Flemming

Torben
Flemming skrev:
Godt Ivan du kan da heller ikke blive ved med at give din arbejdsgiver skylden, bare fordi du ikke vil være sammen med os.Wink
Og til jeres glædelige overraskelse, så har alle de 9 først tilmeldte vundet en tur med Hanne og mig (kasseren og husbond er tilmeldt via mail og du er også talt med Torben), så det er ikke kun Ulrik, der skal have fornøjelse af vinterens glæderGrin

6-Cylinder hilsen
Flemming

HVIS DET ER EN TUR I VANDET, KAN DU GODT GLEMME DET !!!!!!!!Angry Jeg går kun i vand der er +30 grader, det er et princip!!!
Torben

Ivan
Mine badebukser er heller ikke frostsikre.....Pfft

Ulrik
Ivan skrev:
Mine badebukser er heller ikke frostsikre.....Pfft

Hvis badebukserne ikke kan klare det, må du bade udenFrown eller du må gerne låne et par af migGrin
Ulrik
Wink Angry

Ivan
Og dig Ulrik, jeg troede du var min ven.......Sad

Ulrik
Ivan skrev:
Og dig Ulrik, jeg troede du var min ven.......Sad

Det er jeg da også, det er da ikke alle der må låne mine badebukserWink
Ulrik
Wink Angry

Ivan
Det minder mig faktisk om da vi skulle til Euromeeting i Holland i 2000. Da der var 3 der badede i en lille campingsø uden badebukser. Vil det sige du har fået badebukser siden?Pfft

Ivan
Flemming skrev:

6-Cylinder hilsen
Flemming

Vi kommer da med glæde op til vintertræffet. Skal da ha en hyggesnak med jeres FIREBLADESØN og VFRDATTER. Skal du også have neddroslet VFRen, så hun ikke kan køre fra dig???????Grin

Torben
ØV ØV og tre gange ØV, har lige fundet ud af at jeg er løbet tør for feriedage, det betyder at jeg desværre ikke kommer til vintertræf denne gang, jeg er ikke en skid misundelige på jer der skal afsted (not)AngrySad
Håber at i får et fedt træf.Trods alt.
Redigeret af Torben d. 24-11-2012 14:09
Torben

Flemming
Hej
Torben jeg troede ikke mangel på feriedage kunne holde en Sjællænder fra et træfPfft

Ivan snak du bare med de to unger, men jeg står alligevel med den lange ende, det er jo mig der holder cyklerne kørende, så jeg bestemmer jo også, om de kan køre fra min. PfftGrin

6-Cylinder hilsen
Flemming

Ulrik
Torben jeg var ikke klar over at du var så bange for lidt vand, og Flemming DU KAN IKKE FØLGE MED VFR'enPfft
Ulrik
Wink Angry

Ulrik
Ulrik skrev:
Torben jeg var ikke klar over at du var så bange for lidt vand, og Flemming DU KAN IKKE FØLGE MED VFR'enPfft

Flemming det hjælper heller ikke med big bore kit, du får lidt flere HK. meget mere bundtræk men ikke meget mere på toppen, så er der kun erfaringen i svingene der kan hjælpe dig, til at køre fra VFR'enWink og den skal hun nok komme efterGrin
Ulrik
Wink Angry

Flemming
Først er det rigtig fedt, at ens børn begynder at køre MC ------- troede manAngry

Men så begynder alle de GAMLE mænd i klubber pludselig at hakke på en, bare fordi man har en CBX'er, og ikke kan køre fra en VFR og Fireblade (om nogle år) AngryShockSad

Kammerater ???Shock, Det havde jeg ikke ventet, men de to der er værst kører jo heller ikke selv CBX'er AngryPfftShock

Nå men pyt med det, for Stins og Thomas får helt sikkert ikke mere køreglæde end mig, når vi alle fire drager til Frankrig næste sommer på hver sin cykel GrinPfftWink, og hold da helt op, hvor jeg glæder mig allerede. GrinGrin
Hanne og jeg på hver sin CBX'er, Stins på VFR og Thomas på CBR ta' lige den. WinkGrin

6-Cylinder hilsen
Flemming

Jan Vinther
Ta det bare roligt Flemming det er ikke noget problem at holde sådan nogle plastikmodeller i bakspejlet på de små veje.
På motorvejene må du bare gøre dig bred.

Spring til debat:
Siden dannet på: 0.05 sekunder
4,886,202 Unikke besøg