Navigation

Debatemner

Besøgende

· Gæster online: 2

· Brugere online: 0

· Antal brugere: 82
· Nyeste bruger: Kurt Petersen

Log ind

Brugernavn

Kodeord

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Se indlæg

Udskriv debat
Vintertræf 2013
Flemming
Tak Jan

Endelig en klubkammerat der bakker en op, der er gratis ØL og kaffe til Vintertræffet til dig. Wink

6-Cylinderhilsen
Flemming

Torben
Flemming skrev:
Først er det rigtig fedt, at ens børn begynder at køre MC ------- troede manAngry

Men så begynder alle de GAMLE mænd i klubber pludselig at hakke på en, bare fordi man har en CBX'er, og ikke kan køre fra en VFR og Fireblade (om nogle år) AngryShockSad

Kammerater ???Shock, Det havde jeg ikke ventet, men de to der er værst kører jo heller ikke selv CBX'er AngryPfftShock

Nå men pyt med det, for Stins og Thomas får helt sikkert ikke mere køreglæde end mig, når vi alle fire drager til Frankrig næste sommer på hver sin cykel GrinPfftWink, og hold da helt op, hvor jeg glæder mig allerede. GrinGrin
Hanne og jeg på hver sin CBX'er, Stins på VFR og Thomas på CBR ta' lige den. WinkGrin

6-Cylinder hilsen
Flemming

Kan kun sige, der er sgu`stil over den familie!!!
En rigtig sekser er en RÆKKESEKSER
Torben

www.østsjællandsmotorcykler.dk
Ivan
Jeg GIVER Jan ret........Grin
SIXhilsen: IvanSmileCoolGrin

Ulrik
Jan Vinther skrev:
Ta det bare roligt Flemming det er ikke noget problem at holde sådan nogle plastikmodeller i bakspejlet på de små veje.
På motorvejene må du bare gøre dig bred.

Flemming Jan siger det samme som mig, det er erfaringen på de små veje, der gør forskellen, og så må du jo' bare gøre dig bred på motorvejenWink
Nu har jeg også talt pænt, giver det så en kop gratis kaffe til træffetCool

Men vent til de unge har lært at køre deres MC "hmmm"

Har jeg nu mistet min gratis kaffeAngry

PS: Det lyder RIGTIG FEDT MED DEN TUR TIL FRANKRIG ALLE 4GrinAngry
Vi har kun prøvet med drengene bag på, kunne være RIGTIG SJOV HVIS DE OGSÅ SENERE VILLE HAVE KØRET MCFrown
Ulrik
Wink Angry

Torben
Hold da kæft, hvor er i to nogen fedterøve..........Og så for en kop kaffe, godt man ikke skal med.Pfft
Torben

Ulrik
Nogle er fedterøve for ikke blive uvender med andre, andre er hængerøve og bliver bare VÆKAngry

PS: Jeg drikke faktisk meget kaffe, nok lidt mindre til træf
Ulrik
Wink Angry

Ivan
Jeg tænkte nu mere på gratis ølGrinGrin, så vil se om vi ikke kan komme til træffet fra fredag!!!! Cool

Ivan
Og man har jo et standpunkt til man tager et nytPfft

Torben
Ulrik skrev:
Nogle er fedterøve for ikke blive uvender med andre, andre er hængerøve og bliver bare VÆKAngry

Kan faktisk overhovedet ikke huske at jeg har set dig drikke kaffe på et træf, MED MINDRE du har hældt den på en flaske eller dåseGrin
Redigeret af Torben d. 05-12-2012 09:51
Torben

Ulrik
Torben skrev:
Ulrik skrev:

Kan faktisk overhovedet ikke huske at jeg har set dig drikke kaffe på et træf, MED MINDRE du har hældt den på en flaske eller dåseGrin

Det er fordi du ikke er stået op til morgenkaffenShock
Ulrik
Wink Angry

Auhagen
Hej med jer alle sammen. Jeg vil gerne melde 2 til, men kun hvis vi kan få værelset for enden af gangen som sidst.
Og til Flemming: det med at køre stærkt eller køre fra de andre, bliver du ikke gammel af, så lad dem snakke og skrive, hvad de vil.
Hilsen Annie og Jørgen
P.S. Jeg stiller mig selvfølgelig også op i køen for gratis øl!!!Smile

Flemming
Det er godt med jer allesammen!!

Jan har gjort sig fortjent til gratis kaffe og øl, i andre kom for sent synd for jerPfft

Man kan ikke fedte sig ind bagefterSad, man må vise flaget før der er noget på spilPfft

Men selv om i er nogle rigtige fedte røveShock så glæder jeg mig til at se jer til vintertræffet.Grin

6-Cylinder hilsen
Flemming

Ivan
Det fanme bare ærgeligt Flemming. Så vil jeg returnere den julegave jeg lige havde købt til dig,,,,,Angry

Ulrik
Der røg den tur med Hanne , hvis jeg ikke kan få en kop kaffe at varme mig på bagefter.
Vi er på vej hjem efter julefrokost i Gundersted vejret er godt nok a..... h..... til kun 1 spor på motorvejen
Ulrik
Wink Angry

Flemming
Hej Ulrik

Selvfølgelig er der da varm kaffe med en lille spids til efter svømmeturen, så kom du bare frisk Viking. Wink

6-Cylinder hilsen
Flemming
Redigeret af Flemming d. 18-12-2012 08:55

Ivan
Hej Flemming.
Vil du slet ikke vide hvad jeg havde købt til dig i julegave?Wink

Flemming
Hej Ivan

Selvfølgelig vil jeg gerne det, du skal da have lov til at hovere, uden det kommer til at koste dig nogetAngry

6-Cylinger hilsen
Flemming

Ivan
Hej igen Flemming,

Nu er det ikke for at hovere med den lille julegave. Men for at du kunne være solidarisk med dine børn, ville jeg have givet dig et neddroslingssæt til din CBX. Så kunne i jo rigtig `lege` sammen på de små veje på lige vilkår. Grin

Flemming
Godt jeg ikke fik tilbudt gratis øl til dig "kammerat"PfftAngrySad

6-Cylinder hilsenGrin
Flemming

Torben
Klaus Stege skrev:
Hej i Nordjylland

Tak for invitationen til vintertræf. Jeg kommer, med mindre det kræver en sneplov.

Nej spøg tilside, men vi bor jo selv i udkantsdanmark og må leve med en snerydning derefter.

Som pensionist bliver man bare indendøre og fyrer lidt mere i brændeovnen - glæd jer.

Det der med lidt undervisning i batterier lyder godt. Der var engang hvor et batteri var et batteri.

Den gælder heller ikke mere.

Fagre nye verden.

Glædelig jul og et godt og lykkebringende nytår, hvad lykke end måtte være.

For os lidt gale fanatikere er det vel en hulens masse mc-kørsel.

Bedste hilsener
Klaus Stege

Glæder mig sindsygt meget til det der med at bare blive indendøre, og gi brændeovnen en knude mereGrinWink
Redigeret af Torben d. 20-12-2012 17:42
Torben

Spring til debat:
Siden dannet på: 0.05 sekunder
4,741,191 Unikke besøg