Navigation

Debatemner

Besøgende

· Gæster online: 2

· Brugere online: 0

· Antal brugere: 82
· Nyeste bruger: Kurt Petersen

Log ind

Brugernavn

Kodeord

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Se indlæg

Udskriv debat
Vintertræf 2013
Torben
Ja ja ja man skal aldrig give op! Så lykkedes det at få fri til vintertræf, så nu kommer jeg også efter den der gratis øl, FlemmingGrin

Jeg har kun et enkelt forbehold: Da jeg har fået konstateret Cancer i prostata, og måske skal have stråle behandling, kan det ske at jeg har det så dårligt at jeg måske ikke kan deltage, dette er kun måske, da de har sat strålings doserne ned og antallet op( 39 gange i 8 uger)

Håber fanme vi ses!!!!WinkSmile

Mange hilsner og glædelig jul til jer alle.
En rigtig sekser er en RÆKKESEKSER
Torben

www.østsjællandsmotorcykler.dk
Ulrik
Jeg får nok heller ikke Hanne til at købe nyt batteriCool og for den sags skyld Heller aldrig at vedligeholde detAngry
Ulrik
Wink Angry

Flemming
Hej Alle jer der kunne tænke jer at komme til Vintertræffet.

Er der stemning for et lille indlæg om batterier på en times tid +/-, hvor vi kan lære lidt om, hvad der sker i et batteri, og hvad der har indflydelse på levetiden, samt hvorfor det er vigtigt, at man lader rigtigt på et Gel/VRLA batteri.

Hvis der er 5+ personer, som synes dette kunne være interessant, vil jeg få hjælp til at forberede et lille indlæg til lørdag eftermiddag, samt skaffe nogle prøver på Enersys batterier.

Afhængig af hvor mange vi er, så holder vi det i fælles rummet eller rykker ind for os selv, (Hanne synes ikke det er noget hun gider høre påCool)

6-Cylinder hilsen
Flemming
Redigeret af Flemming d. 17-12-2012 14:30

Ivan
Skriv mig på listen.
SIXhilsen: IvanSmileCoolGrin

Ulrik
Jeg er også med, Hanne gider ikke
Ulrik
Wink Angry

Ulrik
Hej alle
Specielt Flemming, jeg flyttede dine indlæg om batterier til vintertræf 2012, det gik ikke som jeg ville, (undskyld jeg blander mig).
Jeg ville bare prøve at slå rekorden fra vintertræf 2012 med 56 indlæg.
Frown
Ulrik
Wink Angry

Ulrik
IVAN Du skal ikke tro at jeg har overhalet dig med indlæg, jeg tester pt. mulige angreb på siden, skal nok slette dem senere, så fører du igen stortGrin
Ulrik
Wink Angry

Ivan
Hej Ulrik.
Det har jeg ingen problemer med. SmileDet skal være dig velundt.Grin

Ivan
Nu har jeg jo meldt mig til batteritimen, så vi må hellere få os meldt til. Vi kommer fra fredag eftermiddag, og kører hjem lørdag sidst på aftenen. Grin Så skulle der jo være en chance for at gøre et indhug i ølbestanden.Grin

Torben
Ivan skrev:
Nu har jeg jo meldt mig til batteritimen, så vi må hellere få os meldt til. Vi kommer fra fredag eftermiddag, og kører hjem lørdag sidst på aftenen. Grin Så skulle der jo være en chance for at gøre et indhug i ølbestanden.Grin

Så håber jeg at jeg kan fortsætte når i kører hjem Pfft
Torben

Ulrik
Torben skrev:
Ivan skrev:

Den er jeg med på Torben, Vi skal jo ikke have campingvognen med, så Hanne har lovet at kørre hjem, så jeg kan gå sent i seng (og få morgenmad sammen med dig "hvis du er stået op til den tid"WinkWink
Ulrik
Wink Angry

Torben
Ulrik skrev:
Torben skrev:
Ivan skrev:

Den er jeg med på Torben, Vi skal jo ikke have campingvognen med, så Hanne har lovet at kørre hjem, så jeg kan gå sent i seng (og få morgenmad sammen med dig "hvis du er stået op til den tid"WinkWink

Tror jeg skipper `morgenmaden`plejer ikke at være så `sulten`der om morgenen.WinkSad
Torben

Flemming
Hej Alle

Så er indbydelsen lagt op i træfkalenderen, tilmeldinger modtages med glæde og smilGrin, da vi håber at se så mange som muligt.Grin

Glemte at skrive i indbydelsen at børn under 18 er gratis. Grin

Følgende er tilmeldt:
Niels og Lone fredag til søndag
Ulrik og Hanne fredag til søndag
Ivan og Lonnie fredag til sent lørdag(søndag)
Torben fredag til søndag
Jens og Diana fredag til søndag
Kitt og Hans Erik + børn fredag til søndag
Anni og Jørgen fredag til søndag
Klaus Stege fredag til søndag
Flemming og Hanne fredag til søndag
Birthe fredag til søndag
Kim og Ragnhild lørdag til måske søndag
Jan og Anne lørdag til søndag
Ialt 21 + børn Wink

6-cylinder hilsen
Flemming
Redigeret af Flemming d. 23-01-2013 22:51

Ulrik
Flemming jeg melder også Birte til (mor)Shock
Skulle hilse og sige at hun glæder sigGrin
Vi er der senest kl. 15.00 fredag alle 3Shock
Ulrik
Wink Angry

Flemming
Hej Ulrik

Det var godt, jeg havde besluttet, at jeg lige skulle have rykket dig for, om ikke Birthe skulle med, det er jo lige som en tradition og rigtig hyggeligt.

Sig vi glæder os til at se hendeGrin

6-Cylinder hilsen
Flemming

kimcbx
hej.

Kim og Ragnhild Kommer lørdag måske overnatning?Wink

Ulrik
Flemming skrev:
Hej Alle

Så er indbydelsen lagt op i træfkalenderen, tilmeldinger modtages med glæde og smilGrin, da vi håber at se så mange som muligt.Grin

Glemte at skrive i indbydelsen at børn under 18 er gratis. Grin

Følgende er tilmeldt:
Niels og Lone fredag til søndag
Ulrik og Hanne fredag til søndag
Ivan og Lonnie fredag til sent lørdag(søndag)
Torben fredag til søndag
Jens og Diana fredag til søndag
Kitt og Hans Erik + børn fredag til søndag
Anni og Jørgen fredag til søndag
Klaus Stege fredag til søndag
Flemming og Hanne fredag til søndag
Birthe fredag til søndag
Kim og Ragnhild lørdag til måske søndag
Ialt 19 + børn Wink

6-cylinder hilsen
Flemming

Flemming har du plads til alle de mennesker. der kommer jo altid nogle i sidste øjeblik, der er også en der ikke har internet, har vi hørt fra ham ?
Men vi glæder os til træffet herfra
Ulrik
Wink Angry

Flemming
Hej ulrik

Ja indtil videre er der plads, og Jan har lige meddelt at han og Anne også kommer så nu er det 21 + børn = 23 ialt Grin

6-Cylinder hilsen

Flemming

Ulrik
Flemming det lyder godt, at du har plads nok.
Men Jan & Anne er jo ikke tilmedt i sedste øjeblik, jeg tror at der kommer flere, gad vide om det er fordi at vi kan komme ud og bade, at der melder sig så menge tilGrinPfft
Ulrik
Wink Angry

Ulrik
SÅ HAR VI OVERHALET Vintertræf 2012 med flest indlæg.
2012 var på 56 indlæg, nu er vi på 60 indlæg i 2013Wink

Det ser ud som, at vi har bedre tid til at skrive om vinteren, end om sommeren.

Der kører i vel hellere MC, end at sidde ved en PCGrin

Godt gået alle her i vinteren, der skal nok noget til for at overgå indlæget fra Flemming, men det skal nok ske'
hvis alle har lyst til at skrive et indlæg, og være med til at gørre siden mere livligWink
Ulrik
Wink Angry

Spring til debat:
Siden dannet på: 0.06 sekunder
4,741,206 Unikke besøg