Navigation
· Nyt medlem
· Omklubben
· Bestyrelse
· Træfkalender
· CBX - Boden
· Forum
· Ofte stillet spørgsmål
· Links
· Omklubben
· Bestyrelse
· Træfkalender
· CBX - Boden
· Forum
· Ofte stillet spørgsmål
· Links
Debatemner
Nyeste emne
· Sommertræf· Mccampen 2023 Sidste...
· Pro-Link Baghjul.
· Vintertræf og nye t-...
· Prolink sælges.
Mest aktive emner
· Vintertræf 2013 | [96] |
· Sommertræf. | [65] |
· Vintertræf 2012-t... | [54] |
· Dato for Vintertr... | [33] |
· www.CBX.DK | [32] |
Besøgende
Se indlæg
Vintertræf 2013
|
|
Flemming |
Lagt på d. 09-02-2013 16:49
|
Erfaren bruger![]() Antal indlæg: 156 Tilmeldt: 02.01.11 |
Hej Ulrik Ja, vi har overgået vintertræf 2012 indlægget med antal indlæg, ![]() ![]() ![]() ![]() Men jeg må jo se om ikke jeg kan få hævn over ham på et tidspunkt. ![]() Nå, men jeg ville egentlig også fortælle, at vi nu er blevet én mere til vintertræffet, ![]() Følgende er tilmeldt: Niels og Lone fredag til søndag Ulrik og Hanne fredag til søndag Ivan og Lonnie fredag til sent lørdag(søndag) Torben fredag til søndag Jens og Diana fredag til søndag Kitt og Hans Erik + børn fredag til søndag Anni og Jørgen fredag til søndag Klaus Stege fredag til søndag Flemming og Hanne fredag til søndag Birthe fredag til søndag Kim og Ragnhild lørdag til måske søndag Jan og Anne lørdag til søndag Jan Petersen (Kolding) Ialt 22 + børn ![]() ![]() Der er stadig plads til flere, så kom i bare frisk med flere tilmeldinger. 6-cylinder hilsen Flemming Flemming jeg har flyttet indlægene her ind da jeg mener de hører her til, selv om det er ”Voksen-mobning i det offentlige rum” håber det er ok Ellers har jeg taget backup Ulrik Redigeret af Ulrik d. 12-02-2013 18:09 |
|
|
Niels P |
Lagt på d. 12-02-2013 17:59
|
Erfaren bruger![]() Antal indlæg: 105 Tilmeldt: 27.12.10 |
Da vintertræffet i nordjylland nu nærmer sig,![]() og/eller vi enkelte medlemmer ![]() ![]() ![]() ![]() Vi kunne måske hyre en lokal vognmand til at salte og gruse grundigt. ![]() Splejse til hockey udstyr, ![]() ![]() ![]() ![]() Redigeret af Niels P d. 26-01-2013 12:06 |
|
|
Ivan |
|
Administrator![]() Antal indlæg: 646 Tilmeldt: 26.12.10 |
Vi kan da plante ham i baren. Så kan han da vel stå for udlevering af drikkevarer.....![]() SIXhilsen: Ivan ![]() ![]() ![]() |
|
|
Torben |
|
![]() Ekspert ![]() Antal indlæg: 266 Tilmeldt: 25.12.10 |
Ivan skrev: Vi kan da plante ham i baren. Så kan han da vel stå for udlevering af drikkevarer..... ![]() Ha-ha ja så er han da til lidt gavn ![]() ![]() En rigtig sekser er en RÆKKESEKSER Torben |
|
|
Flemming |
|
![]() ![]() I ved slet ikke hvor meget jeg slider og kæmper ![]() ![]() ![]() 6-cylinder hilsen Flemming |
|
|
Ulrik |
|
![]() Superadministrator ![]() Antal indlæg: 590 Tilmeldt: 25.12.10 |
Flemming, jeg holder ikke helt med de andre, du sad uden ved 2 griller og lavede mad i frostvejr sidste gang, og så med krykke og benet i gips![]() Så nu har en af de (gamle uden CBX talt pænt til dig) ![]() Kan det evt. gøre bod på den øl til træffet, eller er den spildt ![]() Ulrik ![]() ![]() |
|
|
Flemming |
|
Ulrik du fedter som en lille dreng, der er bange for ikke, at få sin marcipangris juleaften![]() DET HJÆLPER BARE IKKE ![]() Jeg er hård, fornærmet og nordjyde nærig. ![]() Niels, du spørger om der er noget i kan hjælpe med.......joooooo det er der måske.............øhhh jeg spørger lige Hanne ![]() Jo det er der, men det finder vi ud af når i kommer siger Hanne--- Og ved du hvad, så kan jeg da tage krykken med til at slå med, så jeg kan holde jer rigtig i gang. ![]() ![]() Jo Niels, nu kommer jeg lige i tanke om noget jeg gerne vil du sørger for ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 6-Cylinder hilsen Flemming PS. Hanne glæder sig til at se jer |
|
|
Niels P |
|
Erfaren bruger![]() Antal indlæg: 105 Tilmeldt: 27.12.10 |
Hvis det går som sidst, ![]() ![]() ![]() så hvis jeg slår hul i isen inden jeg får irsk kaffe når det nok at fryse til inden du sænker din liljehvide mås i bølgen. ![]() |
|
|
Flemming |
|
Ja Ja Niels Nu finder jeg en god opgave til dig, og så vil du krybe uden om ![]() ![]() Det ender nok med en siddende opgave til dig som sygeplejer, ![]() ![]() Men kommer det så vidt, skal jeg nok være sød (sådan som jeg altid er), og hente dig en snaps du kan friske dig lidt op på. ![]() ![]() ![]() 6-Cylinder hilsen Flemming Redigeret af Flemming d. 09-02-2013 17:01 |
|
|
Ivan |
|
Jeg skal nok passe baren, mens i andre hygger jer nede ved vandhullet.![]() ![]() SIXhilsen: Ivan ![]() ![]() ![]() |
|
|
Torben |
|
Ivan skrev: Jeg skal nok passe baren, mens i andre hygger jer nede ved vandhullet. ![]() ![]() Jamen, jeg tror bare at jeg hjælper dig i baren, Ivan, du har nok også behov for en at støtte dig til. ![]() En rigtig sekser er en RÆKKESEKSER Torben |
|
|
Ivan |
|
Tror godt vi 2 kan klare barvagten Torben. Om ikke andet kan vi da selv øge omsætningen.
SIXhilsen: Ivan ![]() ![]() ![]() |
|
|
Torben |
|
Hi-hi ja det er da en ting der er sikkert![]() En rigtig sekser er en RÆKKESEKSER Torben |
|
|
Ulrik |
Lagt på d. 12-02-2013 18:01
|
Jeg har flyttet indlæg til vintertræf 2013 da de jo passer her til, håber det er ok !
Ulrik ![]() ![]() |
|
|
Ulrik |
Lagt på d. 12-02-2013 18:04
|
Torben & Ivan, jeg vil også gerne hjælpe med barvagten, hvis det det er ok![]() Ulrik ![]() ![]() |
|
|
Torben |
Lagt på d. 13-02-2013 07:51
|
Niks, du skal ud og bade, du har indrømmet at du har badebukser ! ![]() En rigtig sekser er en RÆKKESEKSER Torben |
|
|
Ivan |
Lagt på d. 13-02-2013 20:03
|
Hvis du gir en `kvajebajer` kan jeg godt se gennem fingre med det. Men du kan måske blive udsat for noget gruppemobning fra visse medlemmers side.....![]() SIXhilsen: Ivan ![]() ![]() ![]() |
|
|
Ulrik |
Lagt på d. 16-02-2013 05:24
|
Ivan skrev: Hvis du gir en `kvajebajer` kan jeg godt se gennem fingre med det. Men du kan måske blive udsat for noget gruppemobning fra visse medlemmers side..... ![]() Skal jeg give kvajebajer, og så udsættes for mobning for at hjælpe i baren ![]() Så kan i passe baren selv ![]() Ulrik ![]() ![]() |
|
|
Ivan |
Lagt på d. 16-02-2013 16:03
|
Ulrik skrev: Ivan skrev: Hvis du gir en `kvajebajer` kan jeg godt se gennem fingre med det. Men du kan måske blive udsat for noget gruppemobning fra visse medlemmers side..... ![]() Skal jeg give kvajebajer, og så udsættes for mobning for at hjælpe i baren ![]() Så kan i passe baren selv ![]() Det er nok mere dem nede ved hullet, som kunne finde på at mobbe dig Ulrik. Så dybt ville jeg aldrig `synke`....... ![]() SIXhilsen: Ivan ![]() ![]() ![]() |
|
|
Flemming |
Lagt på d. 16-02-2013 20:38
|
Hej Alle De eneste der bliver mobbet er da de tøser der er bange for vand og endnu mere bange for en smule køligt vand ![]() tilmeldingslisten nu ser således ud: Følgende er tilmeldt: Niels og Lone fredag til søndag Ulrik og Hanne fredag til søndag Ivan og Lonnie fredag til sent lørdag(søndag) Torben fredag til søndag Jens og Diana fredag til søndag Kitt og Hans Erik + børn fredag til søndag Jørgen fredag til søndag Klaus Stege fredag til søndag Flemming og Hanne fredag til søndag Birthe fredag til søndag Kim og Ragnhild lørdag til måske søndag Jan og Anne lørdag til søndag Jan Petersen (Kolding) fredag til søndag Poul Andersen fredag til søndag Ialt 22 + børn Der er stadig plads til flere, så kom i bare frisk med flere tilmeldinger. 6-cylinder hilsen Flemming Redigeret af Flemming d. 16-02-2013 20:41 |
|
Spring til debat: |