Navigation

Debatemner

Besøgende

· Gæster online: 1

· Brugere online: 0

· Antal brugere: 86
· Nyeste bruger: Per Madsen

Log ind

Brugernavn

Kodeord

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Se indlæg

Udskriv debat
Vintertræf 2013
Flemming
Hej Ulrik

Ja, vi har overgået vintertræf 2012 indlægget med antal indlæg,Grin selv om ham Nils P Angryhar startet et ”Nyt emne", hvor det bare går ud på, at uføre ”Voksen-mobning i det offentlige rum” med relationer til vintertræfSadPfft (her skulle gentlig være en grædende smiley men det kan systemet ikke)

Men jeg må jo se om ikke jeg kan få hævn over ham på et tidspunkt.Angry

Nå, men jeg ville egentlig også fortælle, at vi nu er blevet én mere til vintertræffet,Grin så tilmeldingslisten nu ser således ud:

Følgende er tilmeldt:
Niels og Lone fredag til søndag
Ulrik og Hanne fredag til søndag
Ivan og Lonnie fredag til sent lørdag(søndag)
Torben fredag til søndag
Jens og Diana fredag til søndag
Kitt og Hans Erik + børn fredag til søndag
Anni og Jørgen fredag til søndag
Klaus Stege fredag til søndag
Flemming og Hanne fredag til søndag
Birthe fredag til søndag
Kim og Ragnhild lørdag til måske søndag
Jan og Anne lørdag til søndag
Jan Petersen (Kolding)

Ialt 22 + børn GrinGrin

Der er stadig plads til flere, så kom i bare frisk med flere tilmeldinger.

6-cylinder hilsen
Flemming

Flemming jeg har flyttet indlægene her ind da jeg mener de hører her til, selv om det er ”Voksen-mobning i det offentlige rum” håber det er ok
Ellers har jeg taget backup
Ulrik
Redigeret af Ulrik d. 12-02-2013 18:09

Niels P
Da vintertræffet i nordjylland nu nærmer sig,Grin vil jeg lige forhøre mig om klubben,
og/eller vi enkelte medlemmerFrown kan gøre noget for at Hjælpe Hanne,Wink da der er tradition for at FlemmingAngry påføre sig fysiske skader og lignende for at undgå de ikke siddende opgaver.Shock
Vi kunne måske hyre en lokal vognmand til at salte og gruse grundigt.Grin
Splejse til hockey udstyr,Cool eventuelt et skridsikert gangstativ.GrinCoolGrin
Redigeret af Niels P d. 26-01-2013 12:06

Ivan
Vi kan da plante ham i baren. Så kan han da vel stå for udlevering af drikkevarer.....Grin
SIXhilsen: IvanSmileCoolGrin

Torben
Ivan skrev:
Vi kan da plante ham i baren. Så kan han da vel stå for udlevering af drikkevarer.....Grin

Ha-ha ja så er han da til lidt gavn PfftGrin
En rigtig sekser er en RÆKKESEKSER
Torben

www.østsjællandsmotorcykler.dk
Flemming
SadHold da op hvor i hygger jer.Angry

I ved slet ikke hvor meget jeg slider og kæmperShock for at blive klar til træffetSad medens Hanne bare venter på alt er klarPfft

6-cylinder hilsen
Flemming

Ulrik
Flemming, jeg holder ikke helt med de andre, du sad uden ved 2 griller og lavede mad i frostvejr sidste gang, og så med krykke og benet i gipsAngry
Så nu har en af de (gamle uden CBX talt pænt til dig)Frown
Kan det evt. gøre bod på den øl til træffet, eller er den spildtWink
Ulrik
Wink Angry

Flemming
Ulrik du fedter som en lille dreng, der er bange for ikke, at få sin marcipangris juleaftenSad

DET HJÆLPER BARE IKKEPfft

Jeg er hård, fornærmet og nordjyde nærig.Angry

Niels, du spørger om der er noget i kan hjælpe med.......joooooo det er der måske.............øhhh jeg spørger lige HanneShock

Jo det er der, men det finder vi ud af når i kommer siger Hanne--- Og ved du hvad, så kan jeg da tage krykken med til at slå med, så jeg kan holde jer rigtig i gang.GrinGrin

Jo Niels, nu kommer jeg lige i tanke om noget jeg gerne vil du sørger forWink, jeg vil gerne du laver hul i isen lørdag morgen, inden vi andre skal ud og bade, og så kan du holde håndklædet for mig, samt skænke snapsen og kaffen til os, når vi komme op af vandet.GrinGrin (Så er det en aftaleCool - og på forhånd tak for hjælpenPfft)

6-Cylinder hilsen
Flemming

PS. Hanne glæder sig til at se jer

Niels P
Hvis det går som sidst, Winkvil jeg ikke være i stand til at stå på mine ben,Sad før et godt stykke over middag,Pfft kun slået af Henning der først kom på benene til aftensmaden.
så hvis jeg slår hul i isen inden jeg får irsk kaffe når det nok at fryse til inden du sænker din liljehvide mås i bølgen.Shock

Flemming
Ja Ja Niels

Nu finder jeg en god opgave til dig, og så vil du krybe uden omShockSad

Det ender nok med en siddende opgave til dig som sygeplejer,Pfft hvor du sidder ned med en klud om din ømme pande og plejer dig selv.Shock

Men kommer det så vidt, skal jeg nok være sød (sådan som jeg altid er), og hente dig en snaps du kan friske dig lidt op på. AngryGrinPfft

6-Cylinder hilsen
Flemming
Redigeret af Flemming d. 09-02-2013 17:01

Ivan
Jeg skal nok passe baren, mens i andre hygger jer nede ved vandhullet.Grin Husk nu at få hakket hullet stor nok, til i kan få et badedyr med. Pfft

Torben
Ivan skrev:
Jeg skal nok passe baren, mens i andre hygger jer nede ved vandhullet.Grin Husk nu at få hakket hullet stor nok, til i kan få et badedyr med. Pfft

Jamen, jeg tror bare at jeg hjælper dig i baren, Ivan, du har nok også behov for en at støtte dig til.Smile
Torben

Ivan
Tror godt vi 2 kan klare barvagten Torben. Om ikke andet kan vi da selv øge omsætningen.

Torben
Hi-hi ja det er da en ting der er sikkertSmile
Torben

Ulrik
Jeg har flyttet indlæg til vintertræf 2013 da de jo passer her til, håber det er ok !
Ulrik
Wink Angry

Ulrik
Torben & Ivan, jeg vil også gerne hjælpe med barvagten, hvis det det er okFrown
Ulrik
Wink Angry

Torben
Niks, du skal ud og bade, du har indrømmet at du har badebukser ! Wink
Torben

Ivan
Hvis du gir en `kvajebajer` kan jeg godt se gennem fingre med det. Men du kan måske blive udsat for noget gruppemobning fra visse medlemmers side.....Shock

Ulrik
Ivan skrev:
Hvis du gir en `kvajebajer` kan jeg godt se gennem fingre med det. Men du kan måske blive udsat for noget gruppemobning fra visse medlemmers side.....Shock

Skal jeg give kvajebajer, og så udsættes for mobning for at hjælpe i barenAngry
Så kan i passe baren selvSad
Ulrik
Wink Angry

Ivan
Ulrik skrev:
Ivan skrev:

Skal jeg give kvajebajer, og så udsættes for mobning for at hjælpe i barenAngry
Så kan i passe baren selvSad

Det er nok mere dem nede ved hullet, som kunne finde på at mobbe dig Ulrik. Så dybt ville jeg aldrig `synke`.......Pfft

Flemming
Hej Alle

De eneste der bliver mobbet er da de tøser der er bange for vand og endnu mere bange for en smule køligt vandPfft

tilmeldingslisten nu ser således ud:

Følgende er tilmeldt:
Niels og Lone fredag til søndag
Ulrik og Hanne fredag til søndag
Ivan og Lonnie fredag til sent lørdag(søndag)
Torben fredag til søndag
Jens og Diana fredag til søndag
Kitt og Hans Erik + børn fredag til søndag
Jørgen fredag til søndag
Klaus Stege fredag til søndag
Flemming og Hanne fredag til søndag
Birthe fredag til søndag
Kim og Ragnhild lørdag til måske søndag
Jan og Anne lørdag til søndag
Jan Petersen (Kolding) fredag til søndag
Poul Andersen fredag til søndag

Ialt 22 + børn

Der er stadig plads til flere, så kom i bare frisk med flere tilmeldinger.

6-cylinder hilsen
Flemming
Redigeret af Flemming d. 16-02-2013 20:41

Spring til debat:
Siden dannet på: 0.04 sekunder
4,886,054 Unikke besøg