Navigation

Debatemner

Besøgende

· Gæster online: 4

· Brugere online: 0

· Antal brugere: 86
· Nyeste bruger: Per Madsen

Log ind

Brugernavn

Kodeord

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Se indlæg

Udskriv debat
Sommertræf.
Ivan
Så er der sat dato på sommertræffet. Reserver tiden fra torsdag d. 31 Juli og frem til 3 August. Stedet er ikke fastlagt endnu, men i får besked til `vintertræffet`.
SIXhilsen: IvanSmileCoolGrin

Ulrik
Så er det lagt i kalenderen, både på siden og her hjemme, vi er klarCool
Ulrik
Wink Angry

Ivan
Så er sommertræffet placeret. Birgith og Peder stiller deres residens til rådighed beliggende: Torupvej 6 Vrads 8654 Bryrup. For dem som har deltaget i vores tidligere sommertræf ved Hampen, er det kun nogle få kilometer derfra. Træffet vil være fra Fredag d. 1 August kl: 12 til Søndag kl:?????

Lidt mere VIGTIG info: Prisen vil være ca: 500 Kr pr. deltager fra fredag--Søndag. Og ca. 250 Kr. fra Lørdag--Søndag. Prisen er inkl. FRI BAR og KAFFE.

Der vil i løbet af kort tid blive lagt en indbydelse på træfkalenderen.

Ulrik
Ivan skrev:
Så er sommertræffet placeret. Birgith og Peder stiller deres residens til rådighed beliggende: Torupvej 6 Vrads 8654 Bryrup. For dem som har deltaget i vores tidligere sommertræf ved Hampen, er det kun nogle få kilometer derfra. Træffet vil være fra Fredag d. 1 August kl: 12 til Søndag kl:?????

Lidt mere VIGTIG info: Prisen vil være ca: 500 Kr pr. deltager fra fredag--Søndag. Og ca. 250 Kr. fra Lørdag--Søndag. Prisen er inkl. FRI BAR og KAFFE.

Der vil i løbet af kort tid blive lagt en indbydelse på træfkalenderen.

Er det inklusive mad og overnatning også ?
Det går jeg ud fra, så vil gerne melde os til, til den pris kan vi ikke blive hjemme, det kan jo gå hen og blive dyrere.
Kan man eventuelt komme om torsdagen, mod merpris, og selv stå for maden.
I såfald tror jeg, at vi kommer torsdag, skal bare have et sted at slå teltet op, ja ja ja, jeg ved det, det er kun drømme, men så et sted at stille campingvognenAngry
Ulrik
Wink Angry

Ivan
Hejsa Ulrik.
Det er både mad og drikke til den pris. Vi kommer også torsdag, og mon ikke vi kan finde på noget mad/drikke den aften. Der er plads til jeres campingvogn. Prisen for at komme torsdag er så, at man kan blive sat til` hårdt` arbejde med at slæbe borde/stole frem og retur. Og andre småopgaver kan komme på tale.
Men det plejer vi jo nok at kunne finde ud af.

Ivan
Hvis der er flere som har lyst til at komme fra torsdag, så er det ok. Vi skal bare ikke være til ulejlighed for
Birgith og Peder.

birgithpeder
Peder og jeg har taget ferie i uge 31 og 32, så i skal være hjertelig velkommen.
I bliver bare sat i arbejde

Ulrik
Da vi har campingvognen med, har vi også grillen med, så vi vil gerne lave aftensmad torsdag på grillen, til dem der har lyst.
Håber det er til lidt hjælp, at Peder & Birgith ikke skal tænke på maden torsdag.Grin
Redigeret af Ulrik d. 14-03-2014 15:11
Ulrik
Wink Angry

Ivan
Så er indbydelsen på træfkalenderen.

Ivan
Ivan skrev:
Så er indbydelsen på træfkalenderen.

Her bliver i skrevet på listen. Og husk at oplyse hvornår i agter at ankomme.

Birgith og Peder Fra torsdag til søndag
Lonnie og Ivan Fra torsdag til søndag ( Campingvogn. )
Hanne og Ulrik Fra torsdag til søndag
Birthe Fra torsdag til søndag
Klaus Stege Fra torsdag til søndag
Niels Mortensen Fra lørdag til søndag
Honda Niels Fra torsdag til søndag
Mette og Peter Fra fredag til søndag ( Værelse )
Helge + kammerat Fra fredag til søndag ( Værelse. )
Jørn Hansen Fra fredag til søndag ( Værelse. )
Flemming Fra torsdag til lørdag
Hanne Fra fredag til lørdag
Poul Andersen Fra fredag til søndag
Torben Fra torsdag til søndag
Niels Østergaard Fra fredag til søndag
Hans Erik Fra fredag til søndag
Jan ( CB 1100 ) Fra fredag til søndag ( Medbringer campingvogn )
Lone og Niels Fra fredag til lørdag
Bjarne Fra torsdag til søndag
Jon og Connie Fra fredag til søndag
Jan Vinther kommer et smut forbi lørdag

Svane og Fobbe. NL: Fra torsdag til søndag
Søn fra NL. Fra torsdag til søndag
Redigeret af Ivan d. 29-07-2014 07:44

Ivan
Så er vi 10 tilmeldte til vores sommertræf. Så er der da vist øl nok.......................
Så er vi 12
Så er vi 14
Så er vi 15
Så er vi 16
Det begynder jo at se godt ud.........

Så er vi 18, men skal vi ikke runde de magiske 20 stk? Kom nu ud af busken med jer,,,,,,,,,,,,
19 er vi nu oppe på.
23 er vi oppe på. Men der er plads til flere.......
24... runder vi mon de 30??????
25 nu.
Alle værelser og campingvogn er reserveret.
Så nåede vi et magisk tal. 30 er nu tilmeldt. SUPER.
Redigeret af Ivan d. 24-07-2014 20:00

Ulrik
Ivan skrev:
Så er vi 10 tilmeldte til vores sommertræf. Så er der da vist øl nok.......................
Så er vi 12

Allerede 12 så kan vi risikerer at blive mange,
Håber de har plads nok Grin
Redigeret af Ivan d. 26-06-2014 12:07
Ulrik
Wink Angry

Ulrik
Hvad med i andre, skal i ikke med til sommertræffet ?
Jeg kan nævne mange navne som plejer at være med, meld jer nu til da det bliver holdt hos private, det er ikke sjovt at lave sit første træf i klubben og ikke vide hvor mange vi bliver.

Men jeg vil lige nævne Hanne Dahl, jer har vi heller hørt fra, jeg havde ellers tænkt mig at tage et billede af bestyrelsen med hver deres CBX, det er jo noget siden at alle i bestyrelsen har været på CBX til træf, "så kan den ikke køre, så er den solgt osv." ,og du har jo noget at vise frem.

Jeg tager til Tyskland den 11 - 12 Juli (ca. 1500 km.) og hjælper et medlem med at hente nogle spec. mc dele (noget der bliver brugt til ræs, tror jeg). Det vil også være monteret på cyklen og at se til træffet.
HVEM FANDEN BRUGER MERE PÅ EN' RESERVEDEL END MAN KAN FÅ EN BILLIG CXB FOR !!!!!
Nu bliver han nok sur når han læser dette, så kan det være at jeg sparer turen !
Ulrik
Wink Angry

Ulrik
Har lige talt med ham igen, han mangler bekræftelse på at delen er klar til den 11 Juli,
men så kommer det jeg ikke forstår ( en reservedel til kr. 34.000,-) Og det er ikke en motor, ikke en reservecykel, hvad kan koste så meget ?Frown
Redigeret af Ulrik d. 21-06-2014 18:55
Ulrik
Wink Angry

Ivan
34000 Kr? Turbo med indsprøjtning er mit bedste bud......

Flemming
Ulrik skrev:
Hvad med i andre, skal i ikke med til sommertræffet ?
Jeg kan nævne mange navne som plejer at være med, meld jer nu til da det bliver holdt hos private, det er ikke sjovt at lave sit første træf i klubben og ikke vide hvor mange vi bliver.

Men jeg vil lige nævne Hanne Dahl, jer har vi heller hørt fra, jeg havde ellers tænkt mig at tage et billede af bestyrelsen med hver deres CBX, det er jo noget siden at alle i bestyrelsen har været på CBX til træf, "så kan den ikke køre, så er den solgt osv." ,og du har jo noget at vise frem.
!

Hej Ulrik

Hanne og jeg dukker også op, jeg har ikke helt styr over hvilke dage men det kommer jeg lige tilbage med (når jeg har spurgt Hanne Smile ), så du slipper ikke helt for os. Wink

6-Cylinder hilsen
Flemming
Redigeret af Flemming d. 23-06-2014 23:08

Ivan
Flemming, tag dig nu sammen. Meld du bare jer til fra torsdag. Ud fra devisen: Det er lettere at få tilgivelse end at få lov. Så må du give Fruen nogle indrømmelser på et andet tidspunkt..............
Redigeret af Ivan d. 26-06-2014 20:51

Ivan
Og der er endnu ikke mange over fra djævleøen som har tilmeldt sig!!!

birgithpeder
Der er rigeligt med plads endnu, så meld jer til.

Øl, pølser og kul er i hus, kulørte lamper bliver hængt i træet, teltet sat op i haven.
Så der er ingen undskyldninger

Peder og Birgith

Ivan
Der er nu heller ikke ret mange Fynboere på endnu. For lige at træde lidt i det........................

Spring til debat:
Siden dannet på: 0.07 sekunder
4,886,255 Unikke besøg