Navigation

Debatemner

Besøgende

· Gæster online: 1

· Brugere online: 0

· Antal brugere: 129
· Nyeste bruger: Uffe Madsen

Log ind

Brugernavn

Kodeord

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Se indlæg

Udskriv debat
Sommertræf.
Ivan
Der er nu heller ikke ret mange Fynboere på endnu. For lige at træde lidt i det........................
SIXhilsen: IvanSmileCoolGrin

Ulrik
HUSK at logge ind på siden, så du også kan se de forum's der kun er for medlemmer Cool
Ulrik
Wink Angry

Flemming
Hej Sommer Træf - here we come

Så er det sikkert og vist Ivan og Lonnie, der dukker et par Nordjyder mere op, så bliver i ikke alene med alle de Sønderjyder der kommer syd for Hobro af og reserve svenskere der bor øst for Lillebælt. Wink Grin

Jeg kommer torsdag men Hanne dukker først op fredag, og så har vi et Sommerfest arrangement i familien, som er planlagt 6 mdr. frem i tiden, og det falder lørdag, så vi triller nord på igen lørdag midt på dagen.Sad

Og så den korte version: Smile
Flemming: Torsdag til lørdag
Hanne: Fredag til lørdag

Vi glæder os til at se jer alle sammen og hygge os sammen med jer, både sønderjyder, reservesvenskere, indfødte Svenskere og andre nationaliteter der skulle dukke op. Grin Grin Grin

6 Cylinder hilsen
Hanne og Flemming

Ivan
Flemming skrev:

Så er det sikkert og vist Ivan og Lonnie, der dukker et par Nordjyder mere op, så bliver i ikke alene med alle de Sønderjyder der kommer syd for Hobro af og reserve svenskere der bor øst for Lillebælt. Wink Grin

Jeg kommer torsdag men Hanne dukker først op fredag, og så har vi et Sommerfest arrangement i familien, som er planlagt 6 mdr. frem i tiden, og det falder lørdag, så vi triller nord på igen lørdag midt på dagen.Sad

Vi glæder os til at se jer alle sammen og hygge os sammen med jer, både sønderjyder, reservesvenskere, indfødte Svenskere og andre nationaliteter der skulle dukke op. Grin Grin Grin

6 Cylinder hilsen
Hanne og Flemming

Perfekt, i kommer på listen med det samme. Og som du skriver, så må vi nordjyder`holde` sammen mod.............

Ulrik
Ivan skrev:
Flemming skrev:

6 Cylinder hilsen
Hanne og Flemming

Perfekt, i kommer på listen med det samme. Og som du skriver, så må vi nordjyder`holde` sammen mod.............

Tag det nu roligt Ivan, vi kommer over 20 (det har jeg jo sagt)
Jeg har lige bestilt en SMS runde

Ivan kommer du på Martin'en ?, jeg skal gerne have et billede af bestyrelsen (alle på CBX)
Du kan evt. tage dem / en af dem med på traileren GrinAngry
Ulrik
Wink Angry

Ivan
Ulrik skrev:
Ivan skrev:
Flemming skrev:

6 Cylinder hilsen
Hanne og Flemming

Tag det nu roligt Ivan, vi kommer over 20 (det har jeg jo sagt)
Jeg har lige bestilt en SMS runde

kommer du på Martin'en ?, jeg skal gerne have et billede af bestyrelsen (alle på CBX)
Du kan evt. tage dem / en af dem med på traileren GrinAngry

Hej Ulrik.

Nu da min Martin CBX tror den er en Harley, kommer jeg ikke på den. Har ikke tid til at kigge på den. Al min sparsomme fritid går til huset med udskiftning af træværket. Et større arbejde end vi havde regnet med. Vi
bliver heller ikke færdige i år. Og jeg gider ikke komme i bil igen til cbxtræf, så tror det bliver den lille 1300
som jeg kommer på.
Men jeg tror også vi kan runde de 20 deltagere.

Peter
Ja ja Men hvad nu hvis Lonnie punkter, så kommer du jo nok i bil.Ville ellers gerne se den cb1300 men det må jeg kun drømme om.
peter

klaus stege
Hej Flemming...

Der er sgu noget jeg ikke forstår.....

Bliver man reservesvensker af, at bo ØST for Lillebælt - undskyld fynboer, han mener sikkert Storebælt...

Vil det så sige, at folk Nordenfjords - Hou og lignende - bliver til Norske Fjeldaber !!!!!

Til din orientering er nordmændene udprægede afholdsfolk !!!!!!

Vi ses

Klaus Stege

mcklaus@mail.dk
Ivan
peter skrev:
Ja ja Men hvad nu hvis Lonnie punkter, så kommer du jo nok i bil.Ville ellers gerne se den cb1300 men det må jeg kun drømme om.
peter

Så kommer Lonnie i bil og jeg på mc....Helt sikkert.....

Ivan
klaus stege skrev:
Hej Flemming...

Bliver man reservesvensker af, at bo ØST for Lillebælt - undskyld fynboer, han mener sikkert Storebælt...

Vil det så sige, at folk Nordenfjords - Hou og lignende - bliver til Norske Fjeldaber !!!!!

Vi ses

Klaus Stege

Nordenfjords??? Det må være dem nord for klisterkanalen..........Har godt nok aldrig set Flemming drikke alkoholfri øl...

Torben
Så bliver vi en mere, kommer fra torsdag, er lige blevet fyret af kæresten....Pr. Sms af alle måder.Angry Så jeg skal IKKE til Sicilien med hende aligevel.
Er ved godt mod, men skuffet over måden.Frown
Glæder mig til at se jer allesammen.
Nu skal der drikkes med BEGGE hænder !!!!!WinkSmile
En rigtig sekser er en RÆKKESEKSER
Torben

www.østsjællandsmotorcykler.dk
Ulrik
Torben næste gang du bliver væk.
på grund af en ny kæreste, så bliver du moske fyret af mig,
også sendt på sms.
glæder mig til at se dig igen, og at du igen er kommet på CBX tanker / VENNERNE Angry
Det med begge hænder, er jeg med på, har ferie Grin Grin
Redigeret af Ulrik d. 12-07-2014 03:03
Ulrik
Wink Angry

Torben
Ulrik skrev:
også sendt på sms.
glæder mig til at se dig igen, og at du igen er kommet på CBX tanker / VENNERNE Angry

Er HELT rolig Ulrik, det ville du ikke kunne alligevel. Pfft du ville savne mig alt for meget. Grin
En rigtig sekser er en RÆKKESEKSER
Torben

www.østsjællandsmotorcykler.dk
Ivan
Torben skrev:
Ulrik skrev:
også sendt på sms.

Er HELT rolig Ulrik, det ville du ikke kunne alligevel. Pfft du ville savne mig alt for meget. Grin

Hej Torben.

Det er vi sku kede af at erfare. Der er 2 ting i livet som er fuldstændige uberegnelige. Computere og kvinder. Lige som man tror nu har vi tjek på dem, foretager de sig fuldstændige uventede ting. Ved computeren er der da lidt håb. Ved kvinderne,,,,ja det ved du selv nu.

Vi glæder os til at se dig ved træffet, og vi skal nok hjælpe dig med at drukne dine `sorger`.

Peter
Kan din kone ikke trøste dig.Grin

Flemming
klaus stege skrev:
Hej Flemming...

Vi ses

Klaus Stege

Hej Klaus

Det er da dejlig at der trods al er en enkelt der reagere på mit indlæg omkring den nationale tilknytning, tak for det Smile

Og det var skam helt med vilje jeg skrev Lillebælt, så fik jeg prikket til så mange som muligt Grin Grin (Alt syd og øst for Nordjylland).

Jeg vil sige, at der også er nordmænd, der kan drikke altmuligt med alkohol i, og som forstår at feste, og så har de jo olien Grin, så jeg løsriver gerne Nordjylland, for at få del i olie pengene, så kan vi jo altid komme tilbage, når vi har brugt oliepengene - Vi gemmer bare lidt af pengene, så vi er lidt velkomne tilbage. Grin

6 Cylinder hilsen
Flemming
Redigeret af Flemming d. 13-07-2014 12:50

Flemming
Hej Torben

Uanset hvad så er det da god at have et sted hvor man er velkommen, og det har du, for vi glæder os til at se dig til træffet.Grin Grin

6 Cylinder hilsen
Flemming
Redigeret af Flemming d. 13-07-2014 12:55

kitt
Her har Hans Erik været på knæ, nej ikke for at fri,Wink ( det er 23 år siden jeg sagde ja til det ), men får at få fri til sommertræf, og ganske som dengang sagde jeg JA, så han kommer fredag, så snart han kan snige sige væk fra svogers 50 års fødselsdag Winkså gem lidt øl til hamGrin
I må ha et rigtig godt træf. Er der nogen der skal til Sverige, der har jeg nemlig lokket for en barnepige, og kan komme med
?

Ulrik
kitt skrev:
Her har Hans Erik været på knæ, nej ikke for at fri,Wink ( det er 23 år siden jeg sagde ja til det ), men får at få fri til sommertræf, og ganske som dengang sagde jeg JA, så han kommer fredag, så snart han kan snige sige væk fra svogers 50 års fødselsdag Winkså gem lidt øl til hamGrin
I må ha et rigtig godt træf. Er der nogen der skal til Sverige, der har jeg nemlig lokket for en barnepige, og kan komme med
?

Vi tager til Sverige, er der fra onsdag ugen før, og holder lidt ferie der over, der efter hjem og på arbejde om mandagen ØV
Ulrik
Wink Angry

Ulrik
Ivan skrev:
Så er vi 10 tilmeldte til vores sommertræf. Så er der da vist øl nok.......................
Så er vi 12
Så er vi 14
Så er vi 15
Så er vi 16
Det begynder jo at se godt ud.........

Så er vi 18, men skal vi ikke runde de magiske 20 stk? Kom nu ud af busken med jer,,,,,,,,,,,,
19 er vi nu oppe på.
23 er vi oppe på. Men der er plads til flere.......
24... runder vi mon de 30??????

Ivan vi når 30, skal vi lave et vædemål ?
giver det ikke 25. PT.
Redigeret af Ulrik d. 15-07-2014 17:23
Ulrik
Wink Angry

Spring til debat:
Siden dannet på: 0.04 sekunder
2,806,707 Unikke besøg