Navigation

Debatemner

Besøgende

· Gæster online: 1

· Brugere online: 0

· Antal brugere: 127
· Nyeste bruger: Rene Hansen

Log ind

Brugernavn

Kodeord

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Se indlæg

Udskriv debat
Billig Prolink med afgift
Jakop
Honda cbx 1000 prolink fra 1982. Den er købt fra et dødsbo i Skive, så måske nogen herinde kender cyklens historie bedre end jeg. Afdøde ejer har haft den de sidste 15 år og har ifølge sønnen kørt meget lidt på den. Den er ikke forskruet og fremstår original og pæn i lakken. Den har ifølge speedometer kørt 35.000. Der er monteret givi wingrack og der medfølger to nye Givi sidetasker. Beslag til rack er lavet pænt i rustfrit stål. Sankei udstødnings systemet er grimt. Den kan købes som den står, beskidt og ikke opstartet for 49.000 kr. Alternativt renser jeg tank, bremser, skifter olie, filter og sætter nyt batteri på og vil så sælge den for 55.000 kr.

Cyklen står på Mors i Nordjylland men kommer til København i løbet af august. Jeg maler gerne billeder, da jeg ikke kan finde ud af, at indsætte dem

Med venlig hilsen.Jakob
26570505
Redigeret af Jakop d. 07-08-2016 21:42

Jakop
Tålmodig kommer til den der venter - eller sådan noget:-)

Jeg solgte aldrig denne CBX og det er egentligt godt:-) Efter at have beundret ude på vores værkstedslegeplads i 3 år, har en kammerat netop givet den kærlighed med nye tændrør, renset tank, renoveret starter, renset karburatorer, monteret renoveringskit i karburatorer, renoveret bremser, skiftet olie og filtre.
Den blev opstartet i går aftes - og sikke et brøl:-) Den lyder sund og godt, så alt er pt godt.

Nu bliver den opstartet et par gange, så skifter vi olie og filtre igen og så er den klar til første tur og skal så synes.

Den er monteret med Sankei HM422 udstødninger, men den venstre er ringe. Cyklen står ikke som et glansbillede endnu, så jeg kan godt tåle at køre med noget andre har afmonteret. Er der nogen af jer, som tilfældigvis har et brugt sæt liggende som er til salg for en rimelig penge? I må meget gerne skrive her eller på min mail: kibsgaardjakob@gmail.com

Mvh Jakob - 26.57.05.05

Spring til debat:
Siden dannet på: 0.01 sekunder
2,396,445 Unikke besøg