Navigation

Debatemner

Besøgende

· Gæster online: 2

· Brugere online: 0

· Antal brugere: 120
· Nyeste bruger: Wolf

Log ind

Brugernavn

Kodeord

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Se indlæg

Udskriv debat
Sommertræf.
Ivan
Hej rødder.

Vi håber alle kom sikkert og tørt hjem. Også Flemming. Tak til alle for jeres gode humør trods det
noget ustadige vejr, som vi fik hældt over os. Garagen er nu ved at ligne sig selv igen. Vi håber i
kan finde tid og lyst til at hjælpe med at få lukket mccampen ned i weekenden i uge 39. Ellers går der jo over et halvt år før vi mødes igen til vintertræffet.

Lidt info om træffet.
Der blev indtaget 19 kasser vand/øl, 5 flasker rødvin og lidt sort svin. Vi har været sammenlagt 40 deltagere inkl. gæster. Som fruen lige kan regne sig frem til, ender det med et lille underskud på et par tusinde kroner. Vi fik jo også et par nye støttemedlemmer, som vi fremover kan regne med vil deltage i vores klubaktiviteter. Og jeg tror personligt de inden længe begge kører på CBXerer.

Vi ses til Eurotræffet om små 3 uger. Og god tur til alle som kører dertil.
Redigeret af Ivan d. 30-07-2017 22:16
SIXhilsen: IvanSmileCoolGrin

kitt
Tak Ivan og Lonni for et super CBX træf.
Med den danske sommer er det super at kunne holde et træf under så optimale forhold.
Vejret på fællesturen kan vi jo ikke klantre dig for Ivan selvom du plejer at sige at du sørger for godt vejr.
Nu ser vi så frem til næste år hvor du jo har lovet at du KØRER på CBX😉
Igen tak til jer og jer andre for hyggeligt samvær.
Mvh Hans Erik
kitt tilknyttede følgende billede:

[1.21MB]

Ulrik
Også tak for et godt træf herfra.

Jeg mener nu at det Ivan's fejl med vejret

Vises til Euro træffet
Ulrik Angry

Niels P
Hvis det er Ivans skyl det med vejret,så skulle stæren hakke ham forAngry det regnede så det boblede hend af jorden, Sadog min regndragt åbnede sig da vi kørte på Fyn, og det var umuligt at lukke den før vi stoppede i betalingsanlæget,Shock(PS for de jyder og fynboer der ikke ved hvad det er så er det noget i enden af Storebæltsbroen som l skal passere.3gange til næste år)GrinGrin

Ivan
Hej Niels.
Da jeg så din fede overtræksdragt, bad jeg en lille bøn til vejrguderne, om de ikke kunne få den rigtig gennemtestet. Om den nu var vandtæt. Var den det Niels>????

Niels P
Hvis man lukker den ordenligt Angryså er den helt tætGrinAngry

Ivan
Vi får at se om den er vandtæt når i lander i Edersee. Ikke fordi vi ønsker i skal køre i regnvejr.......
Vi ønsker jer en god og tør tur derned. Også til i andre deltagere.

Ivan
Niels P skrev:
Hvis det er Ivans skyl det med vejret,så skulle stæren hakke ham forAngry det regnede så det boblede hend af jorden, Sadog min regndragt åbnede sig da vi kørte på Fyn, og det var umuligt at lukke den før vi stoppede i betalingsanlæget,Shock(PS for de jyder og fynboer der ikke ved hvad det er så er det noget i enden af Storebæltsbroen som l skal passere.3gange til næste år)GrinGrin

Redigeret af Ivan d. 09-08-2017 21:38

Ivan
kitt skrev:
Tak Ivan og Lonni for et super CBX træf.
Med den danske sommer er det super at kunne holde et træf under så optimale forhold.
Vejret på fællesturen kan vi jo ikke klantre dig for Ivan selvom du plejer at sige at du sørger for godt vejr.
Nu ser vi så frem til næste år hvor du jo har lovet at du KØRER på CBX😉
Igen tak til jer og jer andre for hyggeligt samvær.
Mvh Hans Erik

Vejret var da godt indtil vi kørte ind på tanken i Farsø. Skulle nok have kørt den medsatte vej herhjemme fra. Men tror ikke det ville have gjort den store forskel. Men håber i alle fik tørret jeres tøj så nogenlunde.

Spring til debat:
Siden dannet på: 0.03 sekunder
1,602,547 Unikke besøg