Navigation

Debatemner

Besøgende

· Gæster online: 2

· Brugere online: 0

· Antal brugere: 121
· Nyeste bruger: Jens Chr

Log ind

Brugernavn

Kodeord

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Se indlæg

Udskriv debat
Codan forsikring.
Ivan
Hej alle.
Jeg tjekker jævnligt priser ved de forskellige forsikringsselskaber. Har tidligere været forsikret ved Codan, og ville så lige høre priser. Stor var min forbavselse, da jeg ikke mere kan få forsikret hus/garage, da jeg har billift/dækapperat og afbalanceringsmaskine i mit værksted. Selv om det kun er til hobbybrug, kan det ikke lade sig gøre mere ved dem. Så jer der har forsikring ved codan, så tjek lige om den dækker for jeres hus/værksted, hvis i har sådan nogle hobbymaskiner stående.

Jeg blev sku godt nok lidt målløs efter den samtale med deres forsikringssælger, så det er slut med codan fra vores side. Heldigvis findes der selskaber som stadig vil forsikre os hobbyskruere.
SIXhilsen: IvanSmileCoolGrin

Jan Vinther
prøv topsikring Ivan vi tjente på at skifte til dem

Ulrik
Prøv if forsikring vi skiftede fra topforsikring
Og sparede også en del penge ca. (13.000) om året
Vi havde landbrugsforsikring som skulle være billigere,
Men den dækkede ikke bygninger til nyværdi, og da jeg fandt ud af det fik jeg travlt.
De 13.000 er sparet på alt på nær Corvetten den kunne de ikke slå
Redigeret af Ulrik d. 09-12-2017 03:57
UlrikGrin

Ivan
Nu har jeg rimelige priser i vores nuværende selskab. Men tjekker løbende om det kan svare sig at skifte. Som vi efterhånden har erfaret, så stiger priserne år for år for os stabile kunder, hvis man bliver i selskabet. Selskaberne sætter den ikke store ære i at belønne os der aldrig `bruger` af deres kassebeholdning.
SIXhilsen: IvanSmileCoolGrin

Spring til debat:
Siden dannet på: 0.02 sekunder
2,066,490 Unikke besøg