Navigation

Debatemner

Besøgende

· Gæster online: 1

· Brugere online: 0

· Antal brugere: 121
· Nyeste bruger: Jens Chr

Log ind

Brugernavn

Kodeord

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Se indlæg

Udskriv debat
Genneralforsamling
Niels P
Så er skotlansturen overstået, og det er tid til det næste højdepunkt, Shockgeneralforsamlingen. Den bliver holdt her i Løve på Bøstrupvej 29 4270 Høng. ShockDet vil være mugligt at slå telt op på vores græsplæne. AngryFor at kunde bestille aften og morgenmad er det nødvendig at i tilmelder jer senest onsdag 19/9 på niels@cbx.dk eller til Lone tlf.20929096 og hvis aldt andet glipper til Niels på 20929096. Det er ikke et krav at møde op på sin CBX, det er ok at komme i bil ,og vi giver selfølgelig en kop kaffe og en løgnehistorie til alle der er interesseret men ikke er medlemGrinGrin Vi ses Lone og Niels FriedPfft
Redigeret af Niels P d. 26-08-2018 15:59

Jan Vinther
Hej Lone og Niels
Vi kommer men overnatter ikke

Ivan
Vi kommer, men ved ikke endnu om det bliver fredag eller lørdag. men skal nok give besked.
SIXhilsen: IvanSmileCoolGrin

Henning
Hej
Kirstie siger i er så hyggelige at være sammen med så vi kommer 2 stk.lørdag

Ulrik
Vi kommer også, fredag eller lørdag, giver besked senere
UlrikGrin

bargisen
På hvilket tidpunkt lørdag bliver generalforsamlingen afholdt..

Mvh Carsten
Carsten Bargisen

bargisenprivat@mail.com
Jan Vinther
Det plejer at være til eftermiddagskaffen når alle er mødt
Redigeret af Jan Vinther d. 02-09-2018 12:16

Niels P
Selve mødet starter kl.2ShockGrin men du må godt komme før der er altid nogen at snakke med, og kaffe/en øl,til en værdig trængenePfft

Ulrik
Vi kommer fredag
Hanne & Ulrik
UlrikGrin

Ivan
Vi kommer først om lørdagen. Er arbejdsramt fredag aften. Vi bliver til overnatning, da vi vil aflægge Niels et besøg på hjemvejen. Vi ses.
Redigeret af Ivan d. 12-09-2018 19:24

Hanne Dahl
Hej med jer Smile

Flemming og jeg kommer til generalforsamlingen og til en kop kaffe Smile vi kører hjem igen inden aftensmaden.

Vi glæder os til at se jer.

Mange hilsner
Hanne

Helge
Hallo
Lisbeth og jeg kommer til middag og kører igen om aften.
Ses

birgithpeder
Peder og jeg kommer også om lørdagen

kitt
Jeg vil gerne deltage lørdag og søndag med overnatning i haven. 🙂🏍
Mvh.
Hans Erik

bargisen
Hej

Kan desværre ikke få tid til at deltage i generalforsamlingen, men kikker forbi lørdag sidst på formiddagen

Mvh Carsten
Carsten Bargisen

bargisenprivat@mail.com
Poul Andersen
hej Lone og Niels ! Jeg kommer lidt tidligt lørdag og bliver til aftensmad, KH Poul
Redigeret af Poul Andersen d. 18-09-2018 17:22

Niels P
Så er generalforsamlingen afsluttet.og det var dejligt at der var så mange der deltog ,også et par stykker kigede forbi på lynvisit , et forhenværende medlem ,og et nyt. Jeg blev som bekendt valgt som ny formand, og jeg takker selfølgelig for teliden, og jeg vil gå ydmygt til opgaven, forhåbentlig til alles tilfredshed. Tak for et som altid hygeligt samvær mvh. Lone og NielsGrin

Jan Vinther
Tillykke med formandskabet Niels
Og tak for en god generalforsamling
Og det var synd for dem der var forhindret i at deltage hold da op hvor gik i glip af den pragtfulde mad som Lone havde tryllet frem

Ivan
Tak til alle for en god generalforsamling. Ny formand blev valgt. Velkommen til Niels fried og stor tak til den afgående formand Ulrik for langt tids tro tjeneste. Tak til værtsparret for god forplejning. Og dejligt med et varmt rum, så vi kunne få Mctøjet tørret. Men godt det var tørvejr næsten hele vejen hjem.

Spring til debat:
Siden dannet på: 0.04 sekunder
2,088,083 Unikke besøg