Navigation

Debatemner

Besøgende

· Gæster online: 1

· Brugere online: 0

· Antal brugere: 122
· Nyeste bruger: Jan Christiansen

Log ind

Brugernavn

Kodeord

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Se indlæg

Udskriv debat
www.CBX.DK
Torben
Ulrik skrev:
Nej Torben & IvanShock

Nu holder i lige lidt i bremsenGrin

Torben ½ mille siger du, kan det nu gøre det, med nu min 6 huse / lagerhuse på samme grund osv,
Ivan det halve siger du, kan det nu gøre det, kæmpe hus, mere kæmpe garage, og et par køretøjer osv.

Og så skal Bjarne have skylden, han kan jo ikke forsvare sig, han har jo ikke PC, og derfor kommer han ikke på nettet, og ser hvad i skriver, så klart han holder lavt profilWink

Hvorfor det lige skal gå ud over Henning, ved jeg heller ikke ?
Holde lav profil ? ? ? NÅÅÅ JOO, jeg husker at han tog en kolbøtte fra den øverste køje, og han landede på gulvet, han landede da lavtShock

Så kommer vi til Glistrup, en ting husker jeg, selv om det med at huske ikke er hvad det har været, men holde lav profil, var ikke lige ham.Sad

Først pive over ½, så påstå at man kun har det ½ af det ½

Nå ligemeget, jeg har vist for go' tid i dag, noget må jeg jo skrive, hvis jeg skal følge medSmileWinkFrownPfft

Ivan og jeg piver bestemt ikke, jeg synes vi har gang i en saglig debat, om hvor vores surt tjent penge mon bliver af.GrinPfftWink
En rigtig sekser er en RÆKKESEKSER
Torben

www.østsjællandsmotorcykler.dk
Ivan
Det er jo klart, at med den løn Torben og jeg tjener, er vi nødt til at ha noget ved siden ha, for at holde de mest energiske kreditorer fra matriklen.Angry
SIXhilsen: IvanSmileCoolGrin

Torben
Hørt, hørt. Det er jo en stadig og ulige kamp.Angry
Torben

Henning
Gå nu bare stille med dørene og sæt tæring efter næring,så skal det nok gå altsammen det er næsten aldrig noget der er så dårligt at det ikke er godt for noget.
Jeg kunne godt ønske mig at de bro forbindelser til fyn blev fjernet så ville det alt andet blive nemere at holde midlerne hjemme ??

Flemming
Hej Ivan

Jeg ødelægger lige tendensen i den retning indlæggene i denne artikel går imodShockPfft, og vender tilbage til det gamle logoCool.
Jeg har mailet følgende forslag til dig, på en efterligning af det gamle logoGrin.

Håber du kan bruge det.

CBX hilsen Flemming
Flemming tilknyttede følgende billede:

[83.1kB]
Redigeret af Flemming d. 11-01-2012 23:33

Ivan
Tak for det Flemming. Grin
Du får lige en øl mere til træffet for ulejligheden.
Hils fruen.Wink

Flemming
Hej Ivan

Det lyder godt, sig bare til hvis der er flere muligheder for at tjene ØLGrinGrin.

For som arbejdsløsShockAngry, sparsommelig nordjydeSad der fortsat er bosat i udkants DanmarkAngrySad, er en mulighed for at score en gratis ØL ALTID velkommenWink.

Det er jo ikke som alle dem her i dette indlæg, der skriver om alle de halve millioner eller mere de går og tumler rundt i AngrySad (jeg er da ikke misundelig)

Nu er der "kun" ca. 40 dage til den store weekend jeg glæder mig GrinGrinWinkSmileGrin.

CBX6 hilsen

Flemming

Flemming
Ja så fik jeg da vis bragt indlægget tilbage på banen igenPfftCoolGrin

CBX6 hilsen Flemming

Ivan
Kan kun gi Henning ret. Lad os få de broer væk......En ny bro mellem Jylland og .....nej det lader vi ligge. Pfft Det skulle da lige være en broforbindelse til Isle of Man.

Torben
Flemming skrev:
Hej Ivan

Det lyder godt, sig bare til hvis der er flere muligheder for at tjene ØLGrinGrin.

For som arbejdsløsShockAngry, sparsommelig nordjydeSad der fortsat er bosat i udkants DanmarkAngrySad, er en mulighed for at score en gratis ØL ALTID velkommenWink.

Det er jo ikke som alle dem her i dette indlæg, der skriver om alle de halve millioner eller mere de går og tumler rundt i AngrySad (jeg er da ikke misundelig)

Nu er der "kun" ca. 40 dage til den store weekend jeg glæder mig GrinGrinWinkSmileGrin.

CBX6 hilsen

Flemming

Ja øl er altid velkomment.

1/2 mill er jo det mindste man kan forlange, med alt det jeg udfører for banen. I medierne siger de 1t. 45 min. om dagen, jeg har nok i de 45 min.Pfft

Mht. de 40 dage: hørt, hørt!!!!Grin
Torben

Ivan
Det er da rart med et job hvor man kan møde træt ind og gå udhvilet hjem. Så Flemming, nu ved du hvad du skal søge af job.GrinSmile

Torben
Jeg skulle måske lige indskyde at vi har ansættelsesstop. Grin
Torben

Ivan
Torben skrev:
Jeg skulle måske lige indskyde at vi har ansættelsesstop. Grin

Med de tog de vil indsætte i Jylland ( Danmark ) må der da for hulen skulle ansættes nogen til at skubbe bagpå.Cool Angry

Spring til debat:
Siden dannet på: 0.08 sekunder
3,341,525 Unikke besøg